Spenótos lasagne  

Posted by: LiliNortianyu in , , , , , ,

Először készítettem ezt az ételt.Annyira kíváncsi voltam a végeredményre,hogy még jó forrón szeleteltem,így nem lett olyan szép réteges,mert szétcsúszott,de az íze issteni lett.A kisfiam is falta,mint kacsa a nokedlit,pedig ebben elég nagy cafatokban volt a spenót.Elkészíteni könnyebb,mint gondoltam.A tésztából 500 g szükséges,családi adag lesz.Először is elkészítem a spenótszószt:50 g vajon,néhány gerezdnyi darabolt fokhagymával megpárolom a a fagyasztott spenótot (leveles 2×450g).Felengedem kb fél liter növényi tejes vagy tejszínes,lisztes habarással.A végén sózom.Készítek mellette még besamel mártást:50 g vajon elkeverem a kb 5 ek lisztet és kevergetve felengedem fél liter növényi tejjel.Fűszerezem borssal,sóval és szerecsendióval.Beizzítom a sütőt.Egy tálat kikenek olíva olajjal és rétegezem,elsőnek spenót,rá tésztalapok,megint spenót...Nekem nem lett túl magas,ezért csak a tetejére öntöttem a besamelt,erre jó sok mozzarella sajtot tettem és kis lángon sütöttem,hogy jól megpuhuljon a tészta.

This entry was posted on kedd, április 27, 2010 and is filed under , , , , , , . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Feliratkozás: Megjegyzések küldése (Atom) .

0 megjegyzés

Megjegyzés küldése